آموزشگاه

  • ۰
  • ۰

 

تاریخ موسیقی الکترونیک

از لحاظ تاریخی، موسیقی الکترونیک یکی از جنبه های توسعه بزرگ موسیقی قرن بیست و یکم است، که به شدت با جستجو برای منابع فنی و روش های بیان شده است.
قبل از سال ۱۹۴۵ آهنگسازن سعی داشتند خود را از سنت تفکر تئاتری اصلی کلاسیک – رمانتیک آزاد کنند و تفکر خود را در کنار خطوط جدید بازسازی کنند.
که اکثراً یا نئوکلاسیک یا اتونال و۱۲ تن است، که در این ترکیب کاملا از یک آهنگ ساخته شده است ردیف شامل تمام ۱۲ عدد از مقیاس رنگی معمولی است.

قبل از جنگ جهانی دوم ، آزمایش های قابل توجهی برای دستگاه های الکترونیکی همراه بود.
مهمترین نتیجه برای آهنگساز، توسعه ی تعدادی از آلات موسیقی الکترونیک بود که تمبرهای جدیدی را ارائه می داد و پایه های فنی را برای توسعه آینده موسیقی الکترونیک از حدود سال ۱۹۴۸ به پیش گذاشت.
توسعه سریع تکنولوژی کامپیوتر جایگزین موسیقی الکترونیک به عنوان توصیف دقیق تر از تعامل قابل توجهی بین آهنگساز و رسانه های الکترونیکی است.

موسیقی الکترونیک نه تنها توسط طیف گسترده ای از آثار قرن بیست و نه نه تنها توسط قطعه های کنسرتی جدی بلکه توسط ادبیات برجسته تئاتر،فیلم،نمرات تلویزیون و کارهای چند رسانه ای که از انواع تکنیک های صوتی و تصویری استفاده می کنند، نشان داده شده است.
موسیقی الکترونیک در تئاتر و فیلم به نظر می رسد یک جایگزین مناسب برای یک ارکستر غیر مستقیم، موجود نیست که از یک نوار یا آهنگ صوتی شنید.
موسیقی الکترونیک نیز طرفدار خود را بدست آورده است.
این عمدتاً شامل ترتیبات موسیقی استاندار موسیقی سینت سایزرهای الکترونیکی، استفاده پیشگیرانه از تغییرات الکترونیکی توسط بعضی از گروه های پر مخاطب و تجربی و تهیه ضبط با تکنیک های نوآورانه استودیویی است.

http://nogahmusic.com
  • ۹۷/۰۷/۲۵
  • frah ganji

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی